233831

محصولات کیفی و استراتژیک ذوب آهن اصفهان در راه پاکستان

دنیای معدن: پاکستان ، کشور همسایه ایران با ۲۲۰ میلیون جمعیت بازار مستعدی برای انواع تولیدات ایرانی از جمله محصولات فولادی است.

به گزارش دنیای معدن،  ذوب آهن اصفهان با هدف حضور مستمر و پررنگ در این بازار در اولین نمایشگاه اختصاصی کالا و خدمات بازرگانی دو کشور همسایه ایران و پاکستان که در لاهور از سوم تا پنجم خردادماه در حال برگزاری است حضور دارد .

لاهور با ۳۰ میلیون جمعیت مرکز ایالت پنجاب به عنوان پرجمعیت ترین استان پاکستان با ۱۱۰ میلیون جمعیت است.

ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی در خاورمیانه با برپایی غرفه ای در نمایشگاه لاهور ، انواع محصولات خود به ویژه ریل ، آرک انواع تیرآهن و میلگرد را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته است.

در این نمایشگاه فعالان بازرگانی پاکستان از ایالت های مختلف در غرفه ذوب آهن حضور می یابند و در خصوص نحوه همکاری و شیوه های خرید محصولات ذوب آهن مذاکره می کنند .

ریل، آرک ،تیر آهن های بال پهن و سایر محصولات کیفی ذوب آهن مورد توجه فعالان بازرگانی کشور پاکستان قرار گرفت و می توان از هم اکنون محصولات کیفی این مجتمع عظیم صنعتی را در راه پاکستان دانست.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در هتل پی.سی شهر «لاهور» با حضور شخصیت‌های ایرانی و پاکستانی، فعالان بازرگانی ۲ کشور و اعضای اتاق‌های بازرگانی کشور میزبان همچنین اصحاب رسانه برگزار شد.

سخنرانان در مراسم افتتاحیه خواستار بهره‌برداری از ظرفیت‌های این ایالت برای گسترش همکاری‌های تجاری با ایران و استان‌های مختلف کشورمان شدند.

"محمدرضا ناظری" سرکنسول ایران در لاهور، "رحمان عزیز" نائب رئیس اول اتاق بازرگانی و صنعت لاهور، «نجم الحسن جاوا» رئیس شورای بازرگانی ایران و پاکستان در اتاق لاهور و برخی از فعالان نام آشنای این کشور نیز در سخنان خود جمعیت ۳۰۰ میلیونی دو کشور همسایه را ظرفیت بالقوه برای تامین نیازهای متقابل عنوان کردند.

در اولین نمایشگاه اختصاصی بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که تا روز پنجشنبه ۵ خردادماه ادامه دارد، شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف شامل محصولات لبنی، فولاد، ماشین آلات و تجهیزات پخت و پز، لوازم بهداشتی، مبلمان، موادغذایی، پوشاک، برش سنگ، حفاری معدنی، قطعات خودرو و وسایل مخابراتی حضور دارند و محصولات‌شان را به نمایش می گذارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید