232328

محکومیت تراکتور و ذوب آهن از سوی کمیته وضعیت

دنیای معدن- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه را اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن - طبق اعلام فدراسیون فوتبال، کمیته آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

*با توجه به شکایت توحید رستم پور از تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۸ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مهدی نادری نسب از تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۹۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۰۷ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت رضا شریفی از ملی حفاری ایران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۵۵ هزار و ۹۰۸ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۹۲ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت یدالله صادقی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدرضا خزایی فر از باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب آهن و غزاله بنی طالبی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین دادرسی مردود اعلام کرد.

*در پی شکایت حمید خدابنده لو از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدرضا مولایی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمدرضا غلام از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت مصطفی چراغیان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۹۲۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید