233260

با افزایش ۱۲۹ درصدی تولید محقق شد؛

شکسته شدن رکورد تولید روزانه در شرکت ایران ذوب

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ایران‌ ذوب از کسب رکورد طلایی در تولید روزانه شرکت ایران ذوب در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری با افزایش ۱۲۹ درصدی تولید خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، مهدی قریشی مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب از کسب رکورد طلایی در تولید روزانه شرکت ایران ذوب در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری با افزایش ۱۲۹ درصدی تولید خبر داد.

وی افزود: با تلاش‌های فروان مدیران و کارگران دلسوز این شرکت، در اوایل سال جاری توانستیم به بالاترین رکورد تولید روزانه تاریخ شرکت ایران ذوب دست یابیم.

قریشی با بیان اینکه آخرین بار در ۲۰ آبان‌ ماه ۱۴۰۰ و با تحقق ۱۲۶ درصد از هدف تولید این امر محقق شده بود، افزود: این بار در هجدهم اردیبهشت امسال به ۱۲۹ درصد هدف تولید دست یافتیم و رکورد جدیدی را در تولید روزانه خود ثبت نمودیم.

مدیرعامل شرکت ایران ذوب خاطرنشان کرد: بر این اساس در سال ۱۴۰۱ که مقام معظم رهبری در شعار این سال مجددا به مسئله تولید اشاره نمودند، این شرکت ‌تمام تلاش خود را خواهد کرد تا رکوردهای خود را در تمامی واحد ها ارتقا بخشد.

وی تأکید کرد: درصدد هستیم تا با تداوم این روند و نیز با حمایت‌های همیشگی مجتمع فولاد مبارکه و گروه سرمایه گذاری توکا فولاد طرح توسعه شرکت ایران ذوب را به سرانجام رسانده تا بتوانیم سهم بازار بیشتری را در زمینه تامین گلوله‌های بالمیل و قطعات ریخته گری ضد سایش و نسوز مورد مصرف در صنایع سیمان، معدن و فولاد کشور و نیز صادرات به کشور های خارجی کسب نماییم.

گفتنی است شرگت ایران ذوب عضو مجموعه گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد است و از شرکت‌های فعال و پرسابقه در زمینه تولید گلوله آسیاب (بالمیل) و قطعات ریخته گری ضد سایش و نسوز کشوربه شمار می‌رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید