231709

مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از نواحی فولادسازی و آهن‌سازی:

رکوردزنی‌های فولاد مبارکه نشان از عزم کارکنان این شرکت برای افزایش تولید دارد

دنیای معدن: مدیرعامل فولاد مبارکه به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی در ایام نوروز برای رسیدن به رکوردهای تولید، سرمایه‌های انسانی را مهم‌ترین رکن موفقیت در تولید دانست.

به گزارش دنیای معدن، محمدیاسر طیب‌نیا به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه از نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی این شرکت بازدید کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در این بازدید به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی در ایام نوروز برای رسیدن به رکوردهای تولید، سرمایه‌های انسانی را مهم‌ترین رکن موفقیت در تولید دانست و اظهار کرد: مدیریت دانشی، تجربه کارکنان و انگیزه سرمایه‌انسانی برای افتخارآفرینی‌ در کسب این رکوردها بسیار تأثیرگذار بوده و به همین دلیل باید به این موضوعات توجه ویژه داشت.

وی در ادامه افزود: علاوه بر ارتقای کمیت تولید، حفظ کیفیت محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که در این رکوردزنی‌ها شاهد آن بودیم؛ رعایت نکات ایمنی و به صفر رسیدن حوادث کاری از دیگر نکات قابل توجه در کسب این موفقیت‌ها در شرکت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: محدودیت‌های موجود در حوزه انرژی خصوصاً انرژی برق برای صنعت فولاد بسیار نگران‌کننده است که این محدودیت‌ها با فرارسیدن فصل تابستان تشدید خواهند شد و این موضوع طبیعتاً بر روی تولید محصولات فولادی سراسر کشور به خصوص گروه فولاد مبارکه تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته این محدودیت‌ها کمتر شده تا بتوانیم به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» جامه عمل بپوشانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید