231300

در پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه مطرح شد؛

دستاوردهای روزافزون شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه با تکیه بر توان و دانش بومی و سرمایه های انسانی کیفی

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه گفت: با تکیه بر توان و دانش بومی و نیز توسعه شتابان، سالی همراه با دستاوردها و توفیق‌های روز افزون داشتیم و در تحقق اهداف استراتژیک و تعیین شده، از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون آمدیم.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه به مناسبت سال جدید پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

با سلام و درود فراوان؛

سالی دیگر سپری گردید و برگ سبزی بر کارنامه درخشان و دفتر فاخر شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه افزوده شد.

بر کسی پوشیده نیست این موفقیت اتفاقی نبوده و در آینده نیز به لطف خدا و همکاری شرکای کسب و کار شرکت، هدف گذاری و تامین انتظارات ذینفعان ادامه خواهد داشت، لذا از خودم و تمام همکارانم انتظار و رجاء واثق دارم که سال جاری، سالی پربار و سرشار از موفقیت برای شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه باشد.

خدای سبحان را شاکرم که با اراده استوار، سخت کوشی و کارآمدی شما همکاران بزرگوار و خلاق عرصه صنعت فولاد و نیز با تکیه بر توان و دانش بومی و نیز توسعه شتابان، سالی همراه با دستاوردها و توفیق های روز افزون داشتیم و در تحقق اهداف استراتژیک و تعیین شده، از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون آمدیم.

این شرکت با توجه به سرمایه‌های ارزشمند انسانی و راهبردی و با ظرفیت‌های شگرف، شور امید و نیز نصرت و هدایت خداوند متعال، باز هم در مصاف با چالش ها و نیز در دستیابی به اهداف و ماموریت خود و پیمودن مسیر چشم‌انداز و افق پیش رو در سال جدید، خواهد درخشید و ان شاءالله روزهای بهتری را خواهد دید.

فرا رسیدن سال نو را به تمام همکاران محترم و فعالان صنعتی و اقتصادی ایران عزیز اسلامی، که در گرو رونق تولید، توسعه و بهبود فضای کسب و کار به هر نحو ممکن فعالیت دارند، تبریک عرض نموده و از حضرت باری تعالی برای همگان سلامتی، امنیت و برکت استدعا دارم. الهی آمین

با احترام

سید مهدی نقوی

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه

 

دیدگاهتان را بنویسید