231493

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

نقش کلیدی ورق خودرو در خودکفایی صنعت خودرو کشور

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت:شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نقشی کلیدی درزمینه خودکفایی صنعت خودروسازی کشور ایفا می‌کند.

به گزارش دنیای معدن، حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، در دیدار معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بروجن از این شرکت، ضمن اشاره به ایفای نقش کلیدی و حیاتی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در خودکفایی صنعت خودروسازی کشور این شرکت را برخوردار از جایگاهی ویژه در زنجیره تولید محصولات فولادی در کشور تشریح کرد.

در ابتدای این بازدید حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه اشاره کرد و افزود:شرکت ورق خودرو نقش و سهم عمده ای در پیشبرد صنعت فولادکشور دارد وتلاش می‌کند خود را به‌عنوان یک شرکت پیشتاز و پویا در عرصه داخلی و بازارهای بین‌المللی مطرح کند.

در ادامه حیدری، معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، تصریح کرد: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین است به سال «تولید؛دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، با تعامل مثبت و حمایت‌های هرچه بیشتر دولت از بخش صنعت شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت واحدهای صنعتی در استان و کشور باشیم.

سپس ملکی، فرماندار شهرستان بروجن، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را برخوردار از جایگاه مهم در بحث توسعه پایدار شهرستان و استان توصیف کردو افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درزمینه توسعه مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه‌ای سرآمد و پیشرو در سطح منطقه و استان است و امیدواریم با اجرای طرح‌های توسعه در این شرکت شاهد اشتغال آفرینی هرچه بیشتر در منطقه باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید