231273

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن سال 1401

دنیای معدن: حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن نوروز باستانی، نشان از عظمت و قدرت لایزال پروردگار و نوید بخش اراده ای نو است.

 

همکاران گرامی :

حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن نوروز باستانی، نشان از عظمت و قدرت لایزال پروردگار و نوید بخش اراده ای نو است.

جای بسی افتخار دارد که یک سال در کنار هم و برای هم، برای تحقق اهدافمان، با تلاشی جهادگونه در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ازهیچ کوششی دریغ نکردید و علی رغم محدودیت های انرژی و تاثیرآن بر دستیابی به تولید اسمی کارخانه، با تکیه بر الطاف الهی و فرامین مقام معظم رهبری و بهره گیری از توان و دانش فنی شما همکاران، سالی درخشان در کارنامه پرافتخاراین شرکت ثبت و ضبط شد.

رهبرعظیم الشان انقلاب در بیانیه گام دوم با تاکید بر پیشرفت های حاصله در چهل سال نخست انقلاب فرمودند :

به‌ رغم همه‌ی این مشکلات طاقت ‌فرسا، جمهوری اسلامی روزبه ‌روز گام های بلندتر و استوارتری به جلوبرداشت. این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت‌آور در ایران اسلامی بودیم. مدیریت های جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ” ما می توانیم”  که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ ها رسانید.

فولاد سنگان بعنوان یکی از شرکت های نشات گرفته ازتفکرانقلابی، درسال جاری موید این نکته از فرامین معظم له بود که فرمودند: معدن باید جایگزین نفت گردد و درسایه الطاف پرمهر حضرت ولی عصر”روحی و ارواح العالمین له الفدا” با مجاهدت سربازان جبهه اقتصادی شرق کشور، رکورد تولید گندله از مرز چهار میلیون تن در سال عبورنموده و ثابت نمودیم، لبیک گویان به ندای رهبر انقلاب، تا دستیابی به اهدافمان ، پای از این مسیربیرون نخواهیم نهاد.

نگاه توسعه گرا در فولاد سنگان بعنوان شرکتی برخاسته از نهاد مردم، درسال پیش رو برنامه های مدون و نظام مندی را در دستور کار دارد، تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اشتغال پایداردر سال 1401 باشیم.

فولاد سنگان در سال 1400 با تلاش یکپارچه، برای نخستین بار و با صعود 45 پله ای توانست در جایگاه 64 ام شرکت های برتر صنعتی در کشور و گرید A در گروه فولاد مبارکه قرار گیرد که این افتخارات با غیرت و همت جانانه خانواده بزرگ فولاد سنگان کسب شد.

 واحدهای مختلف سازمانی باهمت و حمیتی مثال زدنی و تحقق اهداف استراتژیک سازمانی، موفق به کسب موفقیت های گوناگون درعرصه های مختلف شدند که نوید دهنده ی سالی به مراتب متعالی تر در دستیابی به اهداف دارد .

امیدواریم سال جدید برای شما و خانواده پرمهرتان، سالی سرشاراز خیر، برکت و نیکی باشد و با همیاری و هم افزایی شما، گام های ارزشمندی در راستای تعالی کشور و صنعت برداریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید