231190

نشست صمیمانه مدیر عامل «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر» با مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد مجتمع فولاد خراسان

برقراری: توجه به پیامدهای تصمیمات، روحیه جهادی و فسادستیزی از الزامات مدیریت در تراز جمهوری اسلامی است

دنیای معدن: مدیر عامل «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر» در نشستی صمیمانه با مدیران ارشد فولاد خراسان، با اشاره به چالش‌های تامین انرژی و کمبود برق و گاز در فصول مختلف سال، اظهار داشت: این چالش‌ها با فکر و علاقه‌مندی و تعهد شماها به فرصت تبدیل می‌شود که یک نمونه از آن طرح عظیمی‌است که امروز برای استفاده از پساب در نیشابور دارید اجرا می‌کنید.

به گزارش دنیای معدن، دکتر برقراری همچنین اخلاق، کرامت و احترام به نیروی کار و تصمیم‌سازی مشارکتی را از نیازهای راهبردی اداره سازمان دانست.

وی افزود: مراقبت از بیت‌المال، توجه به هزینه‌ها و نتایج اقتصادی تصمیمات مدیریتی، روحیه جهادی و فسادستیزی را از الزامات مدیریت در تراز جمهوری اسلامی در مجموعه‌های وابسته به صندوق برشمرد.

 وی از افزایش ۸۳درصدی اقشار تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق به عنوان دستاوردی مهم یاد کرد و افزود: تلاش ما استفاده بهینه از سرمایه‌های صندوق برای خدمت به اقشار مختلف است و در این راستا در فولاد خراسان مسیر تکمیل زنجیره تولید را که به خوبی پیگیری شده، ادامه خواهیم داد.

 برقراری با اشاره به گزارش‌های مثبتی که از فولاد خراسان، علی‌رغم چالش‌های تامین برق و گاز در سال ۱۴۰۰ دریافت کرده است، صمیمانه از مدیریت و کارکنان شرکت برای دستاوردهای سال جاری، با وجود همه مشکلات قدردانی کرد و افزود: دوست داشتم اگر فرصت و امکان وجود داشت، از تک تک کارکنان در این زمینه حضورا تشکر کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید