230896

در مراسم روز ملی صادرات؛

فولاد خراسان برای هفتمین سال متوالی صادرکننده برتر استانی شد

دنیای معدن: مجتمع فولاد خراسان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان برای هفتمین سال متوالی به عنوان یکی از برترین صادرکنندگان خراسان رضوی معرفی و تقدیر شد.

به گزارش دنیای معدن، در آیین تقدیر از صادرکنندگان نمونه سال 1400 خراسان رضوی که عصر چهارشنبه 18 اسفند ماه با حضورمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی، رییس سازمان صمت، رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و فعالان برگزیده حوزه تجارت خارجی استان در محل سالن همایش های «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان رضوی» برگزار شد، از مجتمع فولاد خراسان به عنوان صادرکننده نمونه استان تقدیرگردید.

 در این مراسم، معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه را دریافت کرد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رمز موفقیت در همه عرصه ها از جمله بخش اقتصادی، اعتقاد، اعتماد و صداقت مبتنی بر دین است، برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی نیز در داخل کشور  به ایجاد اعتماد بین طرفین، صادقانه کار کردن و داشتن هدف و انگیزه نیاز است.

نظری گفت: در نشستی که اخیرا با رییس جمهور محترم داشتم، اعلام کردم که اگر در داخل کشور با کمبود برخی اقلام کالایی مواجه شویم نباید صادرات کالا متوقف شود زیرا اخلاق صادراتی و عمل به تعهدات، بر باقی مسائل تقدم دارد.

گفتنی است مجتمع فولاد خراسان تاکنون 7 مرتبه به عنوان صادرکننده  برتر استان شناخته شده است که با توجه به ظرفیت های ارزشمند این مجتمع بزرگ صنعتی چه از لحاظ کیفیت بالای محصولات و چه از نظر دسترسی به شبکه ریلی کشور و همجواری با کشورهای آسیای میانه، افغانستان و پاکستان می تواند این افتخار را تا سطح ملی ارتقاء دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید