230867

دبیر علمی کنفرانس فولادسازی: ایران به جذب دانشجویان نخبه در حوزه فولاد نیاز دارد

دنیای معدن: دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰ گفت: امروز به جذب دانشجویان نخبه در حوزه فولاد نیاز داریم و به ازای تولید یک میلیون تن فولاد نیازمند پنج پژوهشگر تمام وقت هستیم.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، عصر گاه چهارشنبه در آیین اختتامیه کنفرانس یادشده ، بهزاد نیرومند ضمن یادآوری تولید یک میلیون تنی فولاد در دهه ۶۰ خورشیدی، گفت: امروز فولاد سازان کشور به تولید ۳۰ میلیون تنی  سیده اند.

وی گفت: پرورش پژوهشگران حرفه ای در بخش فولاد ضرورتی جدی محسوب می شود و فولاد سازان در این زمینه باید تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

وی پیرامون داوری مقالات این کنفرانس هم گفت: ۲۱ نفر در حوزه صنعت بهمراه ۱۱ نفر از استادان دانشگاه هیات داوران این کنفرانس را تشکیل دادندو با رشد ۶۰ درصدی تعداد مقالات نسبت به کنفرانس نخست در سال ۹۸ ، به بیش از ۸۰ مقاله ر سیدیم.

مراسم اختتامیه دومین کنفراس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰ در تالار شهید آوینی با حضور علی نبوی دستیار ویژه وزیر صنعت و رئیس هیات مدیره فولاد مبارکه، جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو و معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برگزار شد و از افراد برتر و ارائه دهندگان مقالات تجلیل و تقدیر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید