229773

جمع صادرات فولادسازان بزرگ کشور از ۶ میلیون تن گذشت

دنیای معدن: شرکت های بزرگ فولادی کشور موفق شدند از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه بیش از ۶ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۱۹ تن فولاد صادر کنند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد بیشتر بود.

به گزارش دنیای معدن، با این حال صادرات شرکت های یاد شده در دی ماه روندی کاهشی داشت و با افت ۱۰ درصدی به ۶۱۷ هزار و ۱۹۰ تن رسید.

تا پایان دی ماه فولاد خوزستان در صادرات فولاد پیشتاز بود و موفق به صدور یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۵۱۶ تن محصول فولادی شد.

فولاد مبارکه اصفهان با ۹۸۰ هزار و ۷۵۸ تن، ذوب آهن اصفهان با ۹۳۷ هزار و ۹۰۶ تن و فولاد کاوه جنوب با ۷۰۶ هزار و ۹۹۵ تن بیلت فولادی در مکان های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در ۱۰ ماه امسال ۳۴ هزار و ۷۰۲ تن ورق عریض از فولاد اکسین، ۴۳۰ هزار و ۵۳۲ تن اسلب از فولاد هرمزگان، ۳۱ هزار و ۹۶۲ تن انواع مقاطع آلیاژی- مهندسی از فولاد آلیاژی ایران، ۶۳ هزار و ۱۴ تن میلگرد از فولاد خراسان، ۷۹ هزار و ۹۳ تن بیلت فولادی از فولاد خراسان، ۳۵۵ هزار و ۵۷۹ تن بریکت گرم از صبا فولاد، ۶۲ هزار و ۴۷۴ تن میلگرد از فولاد بناب، ۱۷۹ هزار و ۹۹۵ تن بیلت فولادی از جهان فولاد سیرجان، ۲۹۲ هزار و ۹۰۳ تن بیلت فولادی از چادرملو، ۴۳ تن میلگرد و ۳۱۷ تن کلاف از گروه ملی صنعتی فولاد ایران و همچنین ۳۸۲ هزار و ۷۳۰ تن میلگرد از فولاد کویر صادر شد.کالاخبر

 

دیدگاهتان را بنویسید