230770

حاشیه های کنفرانس فولاد سرد در کنار آب‌های گرم خلیج فارس

دنیای معدن- برپایی دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم ( ۱۳۰۰) که از سوی فولاد هرمزگان در بندرعباس، با حاشیه هایی همراه شده که از آن جمله اقبال فولادسازان برای مشارکت در این کنفرانس در فاصله ۱۳ روز پایانی سال است.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، ** برنامه زمانبندی این کنفرانس برای روز های  دوم و سوم اسفند امسال بود ، اما پیک او میکرون کرونا سبب تغییر زمانی آن به ۱۷ و ۱۸ اسفند شده، آنهم با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی، از عرضه ماسک هنگام ورود به سالن کنفرانس، رعایت فاصله گذاری در داخل سالن و... این نشان از اهمیت به سلامت شرکت کنندگان است.

** حضور استادان بین المللی بشکل مجازی در این کنفرانس از نکات مورد توجه است، بگونه ای که بنابر گزارش دبیر اجرایی آن از کشورهای نروژ،  ایتالیا، استرالیا، کانادا، فرانسه و...برای مشارکت استقبال کرده

اند تا در کنار همتایان ایرانی به نشر علم بپردازند.

**پخش ویدئو کلیپ هایی از فولاد هرمزگان در زمینه فعالیتش بویژه در خلال ثبت نام و ورود افر اد به سالن کنفرانس ، از نکات مثال زدنی بود که نظر جوانان و پژوهشگران شر کت کننده را بخود جلب کرد.

** برنامه کنفرانس در روز افتتاحیه ( سه شنبه) در دوبخش تنظیم شده بود، نخست در تالار شهید آوینی بندرعباس ، آیین آغازین آن ، سپس برگزاری کارگاه های تخصصی در هتل هرمز ، محل استقرار میهمانان کنفرانس تدارک شد.

** استقبال رسانه های محلی و کشوری از این کنفرانس تخصصی بگونه ای است که موجب قدردانی دبیر اجرایی آن شد و پخش تصاویر ی از بازتاب خبر ی کنفرانس در رسانه های همگانی ، برای حاضران به نمایش گذاشته شد.

** واحد سمعی و بصری کنفرانس هم با یکایک سخنرانان هماهنگی لازم را داشت تا این فاکتور هم به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت کنفرانس ارزیابی شود.

**اولویت قائل شدن برای میهمان از دیگر نکات حاشیه ای مراسم افتتاحیه بود، هنگامی که دبیر اجرایی همایش که معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان است، از سوی مجری دعوت شد،  او موضوع احترام به میهمان  را یادآور و جای خود را به رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان داد و سپس گزارش اجرایی خود را بیان کرد.

** مدیرعامل فولاد هرمزگان در آیین افتتاحیه موضوع انعقاد قرارداد با طرف های ایتالیایی و آلمانی برای اجرای طرح های توسعه این شرکت را یادآور شد و گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا موجب خروج شرکت های خارجی شد، اما متخصصان داخلی با بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز، شکست تحریم هارو معنا بخشیدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید