227219

اهدا نشان عالی مدیر سال به مهندس سعید بزرگی مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس

ددنیای معدن: در ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال که با حضور معاون محترم رییس جمهور و‌‌ جمعی از مسولین کشوری و نمایندگان مجلس برگزار شد ، نشان عالی مدیر سال به مهندس سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اهدا گردید.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور محمدحسینی معاون پارلمان ریاست جمهوری، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاونت ریاست جمهوری و هادی قوامی معاون وزیر اقتصاد و مسئولان بلندپایه‌ دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، روسا، مدیران ارشد، مشاوران و کارشناسان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار شد.

تجدید میثاق جامعه‌ی صنعت با آرمان‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اشاعه و ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، تحلیل و ارزیابی راه و روش مدیران موفق ملی در مواجهه با بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت در چشم‌انداز آینده صنعت ایران، توسعه و رشد تولید، فناوری در سایه مدیریت جهادی با تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور از مهم‌ترین محورهای این اجلاس بود که در پایان آن به تقدیر از مدیران برتر کشور انجامید.

گفتنی است ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رأی هیئت‌داوران «سعید بزرگی» مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس را به‌عنوان مدیر برتر سال انتخاب کرد.

شایان ذکر است در این همایش از سایر مدیران عامل موفق در بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف نیز با اعطای نشان عالی مدیر سال تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید