229921

همه تلاش های واحد های مختلف شرکت باید رسیدن به اهداف تولید باشد

دنیای معدن- ​دکتر دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: همه تلاش های واحد های مختلف شرکت صبا فولاد خلیج فارس در جهت رسیدن به اهداف تولید است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس ، دکتر احسان دشتیانه در جلسه شورای مدیران شرکت به اهتمام همه مدیران و پرسنل شرکت بر انجام وظایف محوله تاکید و تلاش برای ارتقا جایگاه صبا فولاد خلیج فارس و تصاحب اهداف برنامه ریزی شده کوتاه و بلند مدت را مورد تاکید قرار داد .

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تولید در راس همه امور شرکت اظهار داشت : همه تلاش های واحد های مختلف شرکت باید به سمت رسیدن به اهداف تولید و به طبع آن افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی پس از گذشته چند سال از افتتاح باشد .

دکتر دشتیانه افزود : حل سریع مشکلات جدی موجود در بخش تولید و بخصوص تامین به موقع قطعات به منظور بهینه سازی وضعیت تولید ، از اولین دستور کار های جدی مرتبط با اهداف تولید است .

 

Dr.dashtianeh_2022-02-19-2

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس برنامه ریزی و اقدام موثر به منظور اجرای پروژه های توسعه ای شرکت را مهم دانست و گفت : بررسی طرح های توسعه و آغاز عملیات طرح توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکی از اهداف بلند مدت تعیین شده برای این شرکت است و توجه به این مهم از امروز در دستور کار قرار می گیرد.

وی  بر حفظ کرامت انسانی و بهبود وضعیت معیشت پرسنل بخصوص کارگران به عنوان صاحبان اصلی شرکت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد :  تمام تلاشمان را به منظور ایجاد سود بیشتر و حفظ حقوق سهامداران که بازنشستگان عزیز و ولینعمتان همه ما هستند را به کار می گیریم.

دکتر دشتیانه نظم و دقت در اجرای وظایف سازمانی محوله به هر یکی از پرسنل و مدیران بخش های مختلف شرکت را مهم دانست و گفت : اقدام موثر هر یک از پرسنل در روند بهبودی فعالیت ها و میسر کردن شرکت در مسیر رسیدن به اهداف بسیار با اهمیت است و لذا لزوم اجرای برنامه های آموزشی موثر به منظور توانمند سازی سرمایه های انسانی شرکت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بنا بر این گزارش ، در این جلسه  هر یک از مدیران بخش های مختلف شرکت به ارائه گزارش آخرین وضعیت واحد خود و طرح مسائل و دغدغه های موجود پرداختند و همچنین در این جلسه و توسط مدیرعامل محترم ، جناب آقای ابراهیم جانقربان به عنوان معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس معرفی گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید