230767

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

دیدگاه نخبه پروری فولاد هرمزگان بی نظیر است

دنیای معدن- رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان معتقد است: دیدگاه نخبه پروری و حرکت خیلی خوب به سمت تکنولوژی‌ نو از سوی فولاد هرمزگان بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن،  علی فتی روز سه‌شنبه در آیین آغاز بکار دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ( ۱۴۰۰) در تالار شهید آوینی بندرعباس که از سوی شرکت فولاد هرمزگان بر پا شده، افزود: پارک علم و  فناوری هرمزگان برای پیگیری ایده های نو در صنعت فولاد و تجاری سازی آن دارد.

فتی خاطرنشان ساخت: مدیریت فولاد هرمزگان آمادگی خود را برای پذیرش ایده های نو توسط پژوهشگران و نوآوران در این کنفرانس را مطرح ساخته، ضمن اینکه این واحد صنعتی  به عنوان‌ یک واحد بزرگ در استان همکاری خوبی با دانشگاه ها دارد.

وی تصریح کرد: همکاری میان پارک علم و فناوری استان هرمزگان با فولاد هرمزگان بهمراه آموزش وپرورش بر ای نخبه پروری کودکان یک گام ارزنده محسوب می شود که برای ارتقای فرزندان این سرزمین از سنین پایین در دست اقدام  است.

نخستین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم آذرماه ۱۳۹۸ توسط فولاد هرمزگان در  بندرعباس برگزار شد و امسال رویکرد فولاد سازی به آن افزوده شده است.

قرار است بعدازظهر چهارشنبه( فردا)  این کنفرانس با حضور وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو و استاندار هرمزگان به کار دو روزه خود پایان دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید