230207

در سی و سومین جشنواره امتنان از واحدها و گروه های کار نمونه استانی انجام شد

انتخاب خانه بهداشت کارگری سیمیدکو به عنوان واحد کار نمونه استانی خراسان رضوی

دنیای معدن: سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی خراسان رضوی با حضور معاون امورتعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی خراسان رضوی با حضور مهدی مسکنی، معاون امورتعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی ظرفیت، منابع و سرمایه انسانی مطلوبی برای فعالیت‌های اقتصادی دارد.

پناه افزود: یک هزار و هفت نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی این استان برای حضور در سی و سومین جشنواره “امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید” وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند، همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات فعالیت دارند.حضور بانوان در حوزه‌های مذکور نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر شده و امید است که طی سال‌های آتی شاهد گسترش و توسعه این چنین فعالیت‌هایی باشیم.

 

6-2-1100x700

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) نیز در این جشنواره با توجه به دستاوردهای مهم در راستای تامین، حفظ وارتقای سطح سلامت نیروی کار و همچنین تلاش های موفق در جهت پیاده سازی موازین بهداشتی و ایمنی با هدف سالم سازی محیط کار موفق به کسب عنوان خانه بهداشت کارگری برتر استان خراسان رضوی شد.

11

در این جشنواره از مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با اهداء لوح و تندیس و همچنین از آقای عرفان جاهدی کارشناس بهداشت حرفه ای سیمیدکو نیز با اهداء لوح، تقدیر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید