229705

مژده مدیرعامل فولاد خراسان به نیروهای پیمانکار

دنیای معدن: مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اعلام کرد که دستورالعمل ساماندهی حقوق و مزایای کارکنان شرکت های پیمانکاری در راستای برقراری عدالت شغلی و حقوق و مزایا تدوین شد.

به گزارش دنیای معدن، کسری غفوری با بیان این که همکاران پیمانکار که در مشاغل و خدمت رسانی های مستمر در سایت شرکت اشتغال دارند، بازوی توانمند تولید و فعالیت شرکت هستند، اظهار داشت: برقراری عدالت در پرداخت ها، اشتغال شایسته و برخوردار از امنیت شغلی، حفظ و ارتقای نیروهای کارکنان شایسته و افزایش انگیزه ایشان و نیز برقراری عدالت اداری و استخدامی و شفافیت در نظام جبران خدمت و دستمزدها، از کانون های توجه مدیریت شرکت در سال های اخیر بوده است.

وی افزود: در راستای تحقق این اهداف، از این پس کلیه شرکت های پیمانکاری مکلف خواهند شد در پرداخت حقوق و مزایا، شرایط هماهنگ و متناسب با نظام پرداخت جاری توسط کارفرما را اعمال نمایند و ضوابط مورد نظر در دستورالعمل شفاف و واحدی که به ایشان ابلاغ می شود را به کار گیرند.

مدیرعامل فولاد خراسان رعایت حقوق نیروی کار و روابط کار مبتنی بر عدالت و کرامت کلیه همکاران رسمی و پیمانکار در شرکت را الزامی و بایسته دانست و افزود: شرکت در قراردادهای مستمر پیمانکاری، دستورالعمل واحدی را در خصوص حقوق و مزایا اعمال نموده و امیدواریم این موضوع افزایش رضایت شغلی، عدالت و ارتقای انگیزه کارکنان عزیزی را که پا به پای همکاران شرکت در تولید، توانمندی و دستاوردهای شرکت سهیم اند، در پی داشته باشد.

گفتنی است، صبوریان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت، عدالت در پرداخت دستمزد، حقوق پایه، پاداش، پرداخت های مناسبتی، حقِ بیمه، بازنشستگی و بیمه تکمیلی و بازنشستگی پیش از موعد در مورد مشاغل سخت و زیان آور و اجرای ضوابط طبقه بندی مشاغل و... را از مهم ترین محورهای دستورالعمل جدید برشمرد.

 

  • سهلی ارسالی در پاسخ

    نمیشه واردسایت جهت استخدامی شرکت‌های پیمانکاری شد.قسمت منابع انسانی کجاست.ممنون

  • ناشناس ارسالی در پاسخ

    سلام اقای کسرا غفور مردی نممونه ویک نفر تواین کشور بود هر کجا که هست خداوند نگهدارش باشد

دیدگاهتان را بنویسید