228277

تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در صندوق بازنشستگی فولاد

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در صندوق خبر داد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایلنا، حسین عامریان گفت: شفافیت و مبارزه با فساد سرلوحه برنامه های صندوق است و تشکیل کمیته مزبور نیز در همین راستا می باشد.

وی افزود: در راستای شفافیت هر چه بیشتر فعالیت های صندوق و شرکت های تابعه و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. همچنین همه تلاش ما بر شفافیت در تصمیمات سازمانی و مبارزه با هرگونه تعارض منافع اشخاص حقیقی یا حقوقی با منافع صندوق فولاد استوار خواهد بود.

عامریان ادامه داد: پیرو ابلاغ وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد واحد مستقل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات در کلیه سازمان های تابعه وزارتخانه، این اداره کل نیز در ستاد صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل و رسما فعالیت خود را از تاریخ یکم دی ماه آغاز نموده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: موضوع نظارت و بازرسی در صندوق از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد بازرسی به صورت یک واحد مستقل از حراست تشکیل شود.

عامریان گفت: نگاه بازرسی معطوف به پیشگیری و اصلاح روش های ناکارآمد است و این اداره کل به عنوان چشمان مدیریت صندوق در جهت صیانت از مجموعه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به انتصاب محمدعلی نوده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد، وی را مدیری پاک دست و دارای سوابق مدیریتی ارزنده در بخش های بازرسی سازمان ها دانست و گفت: به مدیران عامل شرکت های تابعه ابلاغ نموده ام با این اداره کل نهایت همکاری را به عمل آورند.

عامریان گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم. هرچند نگاه من به آینده و نه گذشته است اما اگر در جایی منافع ذی نفعان صندوق تضییع شده باشد حتما در جهت احقاق حق ایشان اقدام خواهم نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید