226601

تاکید بازنشستگان و مستمری بگیران فولاد بر مطالبات خود

دنیای معدن: جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان خواهان پیگیری مطالبات خود شدند.

به گزارش دنیای معدن؛ جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در اصفهان با انتقاد از نحوه اجرا و اصلاح همسان سازی مستمری ها تاکید کردند مطالبات آن ها در این ارتباط و همچنین برخی مشکلات درمان پیگیری شود.

 

آنان معتقدند: افزایش ناچیز دریافتی ها که ناشی از اعمال نادرست قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی صندوق فولاد است، منطبق با میزان تورم و هزینه های زندگی شان نیست و این صندوق قصد ندارد با تامین منابع مالی این همسان سازی را که ۲۷ درصدنسبت به سایر صندوق های بازنشستگی کمتر پرداخت شده، اصلاح کند.

 

بازنشستگان فولاد می گوید: مکاتبات آنان با مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و مدیران سابق و فعلی صندوق فولاد در ماه های گذشته تا کنون نتیجه ای نداشته، اما انتظار بهبود شرایط را از مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی فولاد دارند..

آن ها مهم ترین خواسته های خود را برخورداری از مستمری عادلانه، درمان رایگان و اصلاح احکام همسان سازی حقوق و انتقال از ردیف ۹ بودجه به ردیف ۷ عنوان کردند و گفتند: پرداخت به موقع هزینه های درمانی بازنشسته فولاد از بودجه های سنواتی، قرارداد درمان برابر آئین نامه استخدامی و دستورالعمل های فولاد، بیمه عمر و حوادث برابر دیگر واحد های فولادی و بکارگیری فرزند بازنشستگان در ذوب آهن و شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از دیگر مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید