227528

با حضور نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

دنیای معدن: با حضور آیت الله حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ‌برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد خوزستان، آیین یاد شده با حضور آیت‌الله حیدری، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران، روسا و کارکنان شرکت فولاد خوزستان بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه ۱۴ دی‌ ماه ۱۴۰۰ در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد.

آیت الله  حیدری ضمن عرض تبریک به مدیرعامل فولاد خوزستان در پی کسب تندیس مرد فولاد ایران گفت: این انتخاب حاصل تلاش‌های جهادی و مدیریت انقلابی مهندس ابراهیمی است.

وی با اشاره به شباهت عملکرد سردار سلیمانی به مالک اشتر گفت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید: اندیشه هیچ پرنده بلند پرواز و اسب تیز رویی به مقام بلند مالک اشتر نمی رسد. مالک اشتر نه تنها در بُعد نظامی و سیاسی، بلکه در بُعد اجتماعی و اخلاقی نیز شخصیت بالایی داشت. سردار سلیمانی به لحاظ اخلاقی و رفتاری، شبیه‌ترین افراد به مالک اشتر در دوران ما بود. وی با اینکه در مقابل دشمنان باصلابت و محکم برخورد می‌نمود، در برابر مردم عادی جامعه، بسیار با خضوع و خشوع برخورد می‌کرد.

آیت الله حیدری افزود: جوامع اسلامی حاج قاسم را از خود می‌دانند، وی نه‌ تنها برای مسلمانان، بلکه برای مردم ستمدیده‌ی دیگر ادیان در منطقه، استوره‌ی نجات بخش بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بینش سیاسی و دینی حاج قاسم گفت: تواضع حاج قاسم آنچنان بود که در مواجه با پیرمرد خوزستانی که خانه‌اش  در سیلاب آسیب دیده بود و  عکسی از امام (ره) به‌ دست داشت، دست پیرمرد را می‌‌بوسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح نمود: افرادی که پرده‌های حجاب دنیوی از مقابل چشمانشان کنار می رود، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را می‌بینند و صدای ایشان را می‌شنوند، حاج قاسم نیز از چنین افرادی بود. حاج قاسم ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت. این تعلق خاطر به حدی بود که تکیه منزل پدری را فاطمیه نامگذاری می‌کند.

این گزارش حاکی است، آیت‌الله حیدری پس از مراسم، با حضور در یادمان شهدای گمنام و ۵۷ شهید شرکت فولاد خوزستان با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید