225446

بانوان بازوان نهان اما پرتوان سازمانی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

دنیای معدن: حمید شجاعی در نشست با بانوان همکار خود در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، ایشان را بازوان نهان و گاه ناپیدا اما پرتوان و موثر در هر سازمانی خصوصاً در این مجموعه دانست.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ در ابتدای نشست حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با پرسنل بانوی این مجموعه، نقش بانوان در سازمان ها را بسیار تعیین کننده توصیف نمود و افزود: ما در تلاشیم در ساختار این شرکت فارغ از بحث جنسیتی به توانمندی ها و شایستگی های بانوان توجه ویژه نماییم.

در ادامه حمید شجاعی ضمن قدرانی از کوشش های بانوان شاغل در این شرکت اظهار داشت: امیدواریم همه ی بانوان جامعه همانند همکاران شایسته ی ما با الگو قرار دادن اسوه زنان عالم، حضرت زهرای مرضیه(س) دوشادوش مردان برای ارتقای سازندگی کشور همت کنند و بتوانند توانایی های خود را در راستای نقش آفرینی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور هرچه بیشتر به اثبات رسانند.

وی با بیان این مطلب که زنان در جامعه ی امروز ما نقش ارزنده ای در توسعه همه جانبه دارند افزود: بانوان همکار ما با تخصص و تجارب خاص خویش در سیستم راهبردی این شرکت در کنار دیگر پرسنل، با اقدامات مناسب و بموقع و پشتیبانی مطلوب از عملیات و فرآیند تولید می توانند نقش موثر و مثبت خود را در چرخه ی تولید و بهبود آن نمایان سازند.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از حاضرین در نشست خواست با همدلی و همبستگی و با ایجاد روحیه مودت پا به پای دیگر همکاران برای نیل به اهداف و چشم انداز ترسیم شده برای مجموعه کوشا بوده تا در حرکتی جهادی بتوانید در سنگر صنعت استان و کشور نامی نیک از خود بجای بگذاریم.

در پایان همکاران ضمن بیان دغدغه های خویش، نقطه نظرات و پیشنهادات خویش در خصوص مسائل جاری شرکت در حوزه های مختلف پرداختند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید