224555

فولادساز ویتنام قیمت های پیشنهادی ورق گرم HRC برای محموله های ژانویه تا فوریه را کاهش داد/ ورق گرم صادراتی هند در 840 دلار ایستاد

دنیای معدن - موسسه TRADEOREX: قیمت‌های جهانی فولاد در حال تغییر است، فولادساز بزرگ ویتنامی که تولید آن به روش کوره بلند است یعنی گروه فولاد Formosa Ha Tinh قیمت های پیشنهادی داخلی خود را برای نورد گرم کاهش داد.

به گزارش دنیای معدن، به دنبال رکود در بازار، شرکت فولاد Formosa Ha Tinh قیمت های خود را برای محموله های ژانویه تا فوریه 2022 حدود 40 دلار در هر تن به صورت ماهانه کاهش داده است.

قیمت های پیشنهادی ورق گرم غیر پوسته ای در 878 دلار در هر تن CIF هوشی مین ایستاده و قیمت پایه صادراتی ورق گرم 868 دلار در هر تن فوب است و برای ورق گرم پوسته ای 5 دلار در هر تن به این عدد اضافی می شود.

تقاضای داخلی چین در حال کاهش است و تجار مقادیر زیادی از موجودی ورق گرم گرید SS400 با منشا چین CFR ویتنام را در حدود 800 دلار در هر تن پیشنهاد کرده اند و بر این اساس در معامله اخیر، 30 هزار تن ورق گرم گرید SAE 1006 با قیمت 835 دلار در هر تن CFR ویتنام معامله شده است.

بازار فولاد چین هفته گذشته افزایشی بود و مسیر آن هنوز خیلی نامشخص است.

قیمت های پیشنهادی صادراتی هند برای ورق گرم SAE 1006 حدود 840 دلار در هر تن CFR ویتنام است درحالی که شاخص واردات ورق فولادی HRC آسیا و اقیانوسیه در سطح 817 دلار در هر تن قرار دارد.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید