223779

بازگشت قیمت میلگرد آلمان ادامه دارد

دنیای معدن -کالانیش: به نظر می رسد کارخانه های میلگرد آلمان در درخواست برای قیمت های بالاتر در واکنش به افزایش هزینه های تولید خود و با توجه به نیاز ذخیره سازی مجدد در بازار موفق بوده اند.

به گزارش دنیای معدن، به گفته یک خریدار در مرکز آلمان، حجم های تحویل داده شده در ماه های تابستان اکنون تا حد زیادی مصرف شده و سفارش مجدد از سر گرفته شده است. او می‌گوید در نتیجه زمان تولید و انتظار در کارخانه‌ها در حال افزایش است.

در اوایل اکتبر، قیمت‌ها نسبت به اوج تابستان حدود 100 یورو در هر تن معادل 116 دلار کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح 520 یورو در هر تن رسید.

یک خریدار آلمان غربی به Kallanish گفت: قیمت ها به میزان اندک و حدود 50 یورو بازگشت و به 570 یورو در تن رسید که با احتساب سایز اضافی 265 یورویی، 835 یورو در هر تن تحویل داده شد. او اضافه کرد که وقتی قیمت ها در محدوده پایین بود، همه فکر می کردند کاهش ادامه دار خواهد بود، اما این تفکر اشتباه است.

یک مدیر دیگر گفت: در شرق آلمان، قیمت تا حدودی پایین تر دیده می شود یعنی نرخ ها در محدوده 550 یورو در هر تن به چشم می خورد اما با سیگنال هایی همراه است که تا دیروز از کارخانه های داخلی شنیده شده مبنی بر اینکه ممکن است هفته آینده درخواست های بیشنری صورت گیرد.

اختلاف قیمت بین میلگرد و کلاف (کویل) که از ابتدای سال به تدریج افزایش یافته، همچنان پا برجاست.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید