222424

بخش فولاد ایتالیا درگیر مجوز عبور سبز شد

دنیای معدن -کالانیش: صنعت فولاد ایتالیا به دلیل اجرای مجوز عبور سبز الزامی از 15 اکتبر در محل کار از جمله کارخانه ها و انبارها به سمت توقف حرکت می کند.

به گزارش دنیای معدن، ازدحام در بنادر و کارخانه ها که صدها کارگر قبل از ورود به آنها نیاز به تست دارند باعث کندی قابل توجهی در هر دو بخش محصولات تخت و طویل شده و عدم اطمینانی را در برنامه های تولید کارخانه ها ایجاد کرده است.

منابع آگاه در این صنعت می گویند این ازدحام به دلیل رانندگان کامیون هاست که مواد را از بنادر، کارخانه ها و محوطه های قراضه بازرگانان دریافت و تخلیه می کنند و توزیع کنندگان مجهز به مجوز عبور سبز نیستند. تردد کامیون ها در بزرگراه ها در روز جمعه (دیروز) در مقایسه با حالت عادی بسیار کمتر از حد معمول بود.

در خارج برخی کارخانه ها در شمال ایتالیا تست های کرونا از کارمندان بدون مجوز عبور سبز گرفته می شود تا بتوانند به شهرک های صنعتی دسترسی پیدا کنند. این امر باعث ایجاد صف های طولانی و اختلال در تولید به دلیل عدم وجود کارکنان واکسینه شده، شده است.

محوطه های قراضه نیز در دریافت مواد با مشکلات مشابه مواجه هستند و گفته می شود برخی از کارخانه های ایتالیایی سعی دارند تا آنجا که ممکن است قراضه خریداری و تهیه کنند.

به گفته کالانیش با توجه به اینکه فعالیت های تولیدی هم با هزینه های بالای انرژی و هم وضعیت مجوز عبور سبز به چالش کشیده است، نگرانی اصلی خریداران فولاد دریافت سفارشاتشان است درحالی که کارخانه ها و تجار نیز از خرید قراضه می ترسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید