222417

در سومین رویداد مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد بررسی می‌شود

شش چالش صنعت فولاد

دنیای معدن: سومین رویداد از سلسله رویدادهای 3S مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد برگزار و شش چالش صنعت فولاد در قالب آن بررسی می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، این رویداد در قالب Reverse Pitch برگزار و چالش‌های فولاد مبارکه در تحول دیجیتال در آن مطرح می‌شود. در این رویداد شش چالش حفاظت فیزیکی هوشمند با استفاده از تحلیل تصاویر ویدئویی موجود در فولاد مبارکه، هوشمندسازی نگهداری و تعمیرات ماشین‌های دوار فولاد مبارکه با استفاده از تکنیک‌های پایش وضعیت، هوشمندسازی انبار قطعات یدکی، ارتقاء ایمنی کارکنان فولاد مبارکه از طریق مانیتورینگ و کنترل آنلاین رفتارهای ناایمن، همیار بازرس کنترل کیفی نورد سرد و شبیه‌سازی و هوشمندسازی نرم‌افزاری احیاء مستقیم سبا بررسی می‌شوند.

در پی استقبال چشمگیر مخاطبان و ایده‌پردازان در نخستین و دومین رویداد 3S که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، هم‌اکنون سومین رویداد  3S توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، یک واحد کسب و کار تحول دیجیتال، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور(استان اصفهان) و سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

هدف رویداد 3S ، تأمین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه تحول دیجیتال اعلام شده است.

مرکز نوآوری تحول دیجیتال، به دنبال حرکت به سمت تحول دیجیتال در صنعت فولاد کشور است و با هدف ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به صنعت فولاد، ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی فولاد، استفاده از پتانسیل‌های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف‌سازی چالش‌های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت‌های علمی و ایده‌های نوآور دانشجویان دانشگاه تهران جهت ایجاد کسب و کار در تحول دیجیتال، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد مرکزی برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت فولاد کشور ایجاد شده است.

مأموریت این مرکز را می‌توان ایجاد و شتاب‌دهی هسته‌های نوآور و پیش رشد و سپس تشکیل و حمایت شرکت‌های رشدی و پسارشدی جهت توسعه زنجیره ارزشی تحول دیجیتال در صنایع فولاد و سایر صنایع بیان کرد.

مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد، سومین رویداد از سلسله رویدادهای  (smart ,Steel manufacturing ,Startup event) 3S را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در رویداد 3S مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد ثبت‌نام کنند.

هم‌چنین علاقه‌مندان و صاحبان ایده باید جهت ارسال طرح‌های پیشنهادی خود، فایل پیش پروپوزال را از طریق لینک  موجود در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دانلود کنند و پس از تکمیل، طرح‌های خود را به آدرس ایمیل reversepitch@irisaco.com ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند جهت آگاهی از نکات کلیدی و ضروری جهت ارسال پیش‌ پروپوزال، فایل موجود در سایت پارک علم وفناوری دانشگاه تهران را مطالعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 داخلی 183 و 09054905061 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید