246725

رتبه‌بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم

دنیای معدن: معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رتبه‌بندی معلمان از اقدامات ماندگار و اثربخش دولت مردمی ایران قوی است.

به گزارش دنیای معدن، ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین گرامیداشت هفته دولت در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: بالاترین معیار و ملاک و شاخص ارزیابی برای دولت ها و دستگاه های مختلف در حقیقت ارزیابی رویکرد ها و عملکرد هاست.

سبحان نژاد با اشاره به فعالیتهای ارزشمند و عزتمندانه دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی و عضویت در «بریکس» و «شانگهای» با فهم «زبان دنیا افزود : دولت مردمی ایران قوی به زیبایی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای خوش درخشید و توانست بدون برجام تعامل سازنده برقرار کند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آزادسازی پول های بولکه نظام جمهوری اسلامی ایران، بازگشت امید و اعتماد مردم به دولت ، کنترل و مهار تورم و کنترل هزینه ها در حوزه های مختلف از برکات تلاش های شبانه روزی دولت مردمی ایران قوی است.

سبحان نژاد تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش که دومین دستگاه اجرایی پیچیده در کشور است یک تیم مدیریتی با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه قوانین ارزشمندی را اجرایی و عملیاتی کردند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به دغدغه مندی مقام معظم رهبری درباره منزلت اجتماعی معلم ها و توجه به معیشت معلم ها گفت : رتبه‌بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم در حوزه آموزش وپرورش است.

سبحان نژاد در پایان گفت: امسال برای نخستین بار استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی و نهمین دوره از مسابقات دانش آموزی پسران و سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی دختران بود که برگی زرین در کارنامه افتخارات آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم است .

دیدگاهتان را بنویسید