240898

معاون استاندار اردبیل:

دولت اجرای رتبه‌بندی معلمان را با توان مضاعف پیگیری می‌کند

دنیای معدن، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را با اولویت جدی هدف‌گذاری کرده و پیگیر به نتیجه رسیدن این طرح ارزشمند است.

به گزارش دنیای معدن از مهر، کاظم دبیر عصر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان بسیاری از دغدغه‌های معیشتی و حرفه‌ای معلمان در انجام مسئولیت و مأموریت خطیر رفع خواهد شد و ما شاهد ساماندهی مناسب فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خواهیم بود.

وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، از شوراها به عنوان رکن رکین تصمیم‌گیری منطقی و معقول در حل مشکلات یاد کرد و گفت: در نظام تعلیم و تربیت فعالیت‌ها بیشتر بر محور شورایی انجام می‌شود که خروجی آن را در بهبود فرآیند تعلیم و تربیت شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل با اشاره به حل بسیاری از دغدغه‌ها و نابسامانی‌های حوزه تعلیم و تربیت در دولت سیزدهم به همت رئیس جمهور و وزرا تصریح کرد: در استان اردبیل نیز تلاش بر این است تا با همراهی جامعه فرهنگیان بخش عظیمی از دغدغه‌ها و مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت برطرف شده و شرایط مطلوبی را در فرآیند تأثیرگذار آموزشی و پرورشی شاهد باشیم.

دبیر افزود: معلمان در حقیقت قشر پیشروی جامعه‌ای هستند که در آن علم و آموزش بها داده شده و در مکتب اسلام نیز هیچ جایگاهی برتر از علم توصیف نشده است.

وی ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت شوراها را در ارتقای نظام مدیریتی آموزش و پرورش و بهبود شرایط تعلیم و تربیت یادآور شد و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با گام‌های مؤثر تلاش می‌کند که دغدغه‌ها و مشکلات بر جای مانده از سال‌های گذشته را در نظام آموزش و پرورش برطرف کرده و زمینه بهبود فعالیت‌ها در این عرصه را مهیا کند.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: کار شورایی در هر حوزه به ویژه نظام تعلیم و تربیت راهگشا و مؤثر خواهد بود و ما نیز سعی می‌کنیم با برگزاری جلسات منظم شورای آموزش و پرورش مشکلات و دغدغه‌های معلمان، دانش‌آموزان و این نظام ارزشمند را برطرف کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید