240704

نابسامانی دولت در اجرای رتبه بندی معلمان

دنیای معدن: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت در رابطه با عملکرد رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ گزارشی ارائه نشده است.

به گزارش دنیای معدن، محمد وحیدی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ با یادآوری اینکه سالانه ۳۳۰ هزار میلیارد تومان به صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری توسط دولت پرداخت می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر دولت بدهی‌های صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری را پرداخت می‌کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است حقوق این صندوق‌ها را دولت پرداخت کند، پس ماهیت صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری چه چیزی است.

وی با بیان اینکه اعتباری برای تجهیزات هنرستان‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در تبصره ۱۴ دیده نشده است، درباره شرکت‌های دولتی، گفت: برای شرکت‌های دولتی زیان‌ده نیز هیچگونه برنامه‌ای دیده نشده است و باید در این خصوص برنامه‌ای وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه در رابطه با عملکرد رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ گزارشی ارائه نشده است، افزود: برای سال ۱۴۰۲ نیز رتبه یک به معلمان داده شده است یعنی همه معلمان برابر دیده شده که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید