238199

خبر مهم درباره حذف آزمون رتبه بندی معلمان مهرآفرین

دنیای معدن: حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آنها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.

به گزارش دنیای معدن، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه‌ای را داشته که در صورت تصویب در صحن علنی، رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین بدون شرکت در آزمون انجام خواهد شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی  درباره حذف آزمون برای رتبه‌بندی معلمان مهر آفرین اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، مصوبه‌ای را به منظور حذف آزمون معلمان مهرآفرین داشت که این موضوع در جلسه ۸ آبان مجلس در صحن علنی بررسی خواهد شد و با تصویب نمایندگان، عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آنها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.

۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند.تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مقرر بود، احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهر ماه صادر شود اما این موضوع هنوز محقق نشده است البته احکام رتبه‌بندی معلمان با کمتر از سه سال سابقه کار و رتبه آموزشیار معلم صادر شده است.

یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش پیشتر در این باره گفته بود: «مقرر شده تا پایان مهرماه بخشی از احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شود. صدور احکام جدید معلمان در قالب رتبه‌بندی را از رتبه‌های پایین آغاز می‌کنیم و احکام افرادی که کمتر از ۴۷۰ امتیاز کسب کردند، صادر می‌شود.

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به‌طور میانگین با اجرای رتبه‌بندی معلمان به حقوق آن‌ها اضافه خواهد شد، همچنین لایحه افزایش حقوق جدید مشمول حال معلمان خواهد شد.»

 

 

  • معلمان طرح مهرآفین ارسالی در پاسخ

    با سلام، شما رو به خدا صدای ما معلمان (طرح مهرآفرین) که کد مستخدم هم داریم ولی بهانه کردن ندارن تعداد محدودی ندارن ولی عده ی زیادی دارن رو به گوش جناب آقای دکتر حاجی بابایی برسونید تا کار ما معلمان رو درست کنه اول خدا بعد جناب دکتر هستش که پشتیبان ماست تو مجلس . شما رو قسم به خانم فاطمه زهرا(س) این پیام رو بهش برسونید تا 8آبان کار ما معلمان دلسوز که الان2ماهه به قول خودش تو ویبره هستیم حمایتش از ما برنداره (رتبه بندی و تبدیل وضعیت و علی الحساب بدون آزمون) برای ما معلمان تصویب بشه تا خیالمان راحت بشه.با احترام

دیدگاهتان را بنویسید