238182

بازگشت مبلغ علی‌الحساب معلمان صحت دارد؟/حقوق آموزش‌یار معلم پرداخت می‌شود؟

دنیای معدن: محمدرضا صباغیان، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس از طرح رتبه‌بندی معلمان به عنوان یکی از اقدامات خوب مجلس یاد کرد و گفت: این طرح برای جبران بخشی از حقوق معلمان انجام گرفته و به این منظور مبلغی علی الحساب واریز شده است.

به گزارش دنیای معدن، او افزود: خبر‌های بازگشت این مبلغ به هیچ وجه صحت ندارد و حقوق کامل آنان نیز در آینده پرداخت می شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس با اشاره به مشمول نبودن ۱۱ گروه در طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، پنج گروه دیگر نظیر معلمان امین شامل این طرح شدند.

او ادامه داد: طرح مرتبط با آموزش یار معلم نیز حل شده و حقوق آنان از این ماه پرداخت می‌شود، اما طرح برای استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم در مرحله بعدی اجرا می شود.

صباغیان از تامین اعتبار و کار‌های اجرایی و اداری به عنوان مشکلات پیش روی این طرح یاد کرد و اظهار داشت: مشکل خاصی در اجرای این طرح وجود ندارد، اما به دلیل نو بودن آن به ارزیابی‌هایی نیاز است.

او بر لزوم ارتقای جایگاه و حقوق معلمان تأکید کرد و گفت: تاخیر در اجرای این طرح ناشی از آیین نامه و دستورالعمل و تامین اعتبار است که امیدواریم به زودی حل شده و بخش کوچکی از حقوق معلمان تامین شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید