237740

برنامه نمایندگان برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین در لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت

دنیای معدن: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برنامه و پیشنهاد نمایندگان برای افزایش یک تبصره به لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت مبنی بر اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین و افزایش حقوق آنها خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب دوفوریت لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت در صحن مجلس گفت: این لایحه در جلسه فردای کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما به همراه جمعی از نمایندگان بنا داریم با افزودن تبصره‌ای به این لایحه موضوع اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین و تبدیل وضعیت آنها را نیز در لایحه مذکور بگنجانیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا در قالب این تبصره ضمن تبدیل وضعیت و اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین، افزایش حقوق در مورد این گروه از نیروها و  کارکنان دولت نیز اعمال شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دولت دهم و با دستور رئیس‌جمهور برای رفع نیاز دولت در وزارتخانه‌های مختلف و از جمله وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح مهرآفرین نیرو جذب شد اما با وجود تبدیل وضعیت کارکنان جذب شده در قالب این طرح در وزارتخانه‌های دیگر به استخدامی و رسمی معلمان جذب شده در قالب طرح مهرآفرین هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید