237573

برپایی دوره آموزشی ارزیابان رتبه بندی معلمان جنوب کشور در شیراز

دنیای معدن: ۵۵۰ نفر از ارزیابان رتبه بندی معلمان از استان‌های فارس بوشهر ،کهگیلویه وبویر احمد وهرمزگان از امروز به مدت ۴ روز در این دوره آموزشی در شیراز شرکت کردند.

به گزارش دنیای معدن، برپایی دوره آموزشی ارزیابان رتبه بندی معلمان جنوب کشور در شیرازرئیس اداره سنجش وارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش وپرورش فارس در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری صدا وسیمای فارس گفت: در این دوره کارشناسان ارزیابی و رتبه بندی فرهنگیان در وزارت خانه آخرین روش‌ها و معیارهای رتبه بندی را مطابق با مدارک ارسالی فرهنگیان در سایت را به ارزیابان استانهای فارس،هرمزگان،بوشهر و کهگیلویه وبویر احمد آموزش میدهند.

او اظهار داشت:ارزیابان پس از بررسی مدارک ارسالی فرهنگیان، رتبه ۱ تا ۵ مطابق با قوانین برای هر فرهنگی اعلام و در سایت قابل مشاهده است.

حرمت و شان معلم در ارزیابی‌های رتبه بندی حفظ شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس  در افتتاحیه دوره آموزش ارزیابان طرح رتبه بندی معلمان استان‌های جنوب کشور در شیراز گفت:

آموزش و پرورش فارس دارای پنجاه و نه اداره در مناطق، نواحی و شهرستان‌ها است که از این جهت بعنوان بزرگترین اداره‌ی کل آموزش و پرورش کشور محسوب می‌شود.

عسکری گفت: نظام رتبه بندی از دستاورد‌های ارزشمندی بوده که در دولت فعلی پیگیری و اجرا می‌شود درصورتی که از سال ۱۳۹۰ به این قانون توجهی نشده است.

وی ادامه داد: از ارزیابان که مورد اعتماد و وثوق آموزش و پرورش هستند، خواهشمندم که در حوزه تبیین و روشنگری اجرای این طرح فعال باشند.

وی تاکید کرد: باید در همه‌ی بخش‌ها و حوزه‌ها معلم تکریم شود و شان و منزلت معلم حفظ شود چراکه تربیت صحیح از این مسیر عبور می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسیری سهل و همراه با تکریم و حفظ شان معلم با توجه به اصول و چارچوب‌ها را سرلوحه کار ارزیابان قرار گیرد.

عسکری گفت: در سال جاری با تفویض اختیار به مدیران ادارات اموزش و پرورش، درخواست شصت و نه درصد متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان تایید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید