236469

مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای معلمان واریز شده است

دنیای معدن: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای معلمان واریز شده است و خستگی یک و نیم ساله از تنمان بیرون رفت.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سومین روز از اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد:مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای معلمان واریز شده است و خستگی یک و نیم ساله از تنمان بیرون رفت.

وی ادامه داد: ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت علی الحساب شد و شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستیم که طلیعه ای نو در آموزش و پرورش است.

منادی با اشاره به برخی مقاومت ها در مسیر تصویب قانون رتبه بندی گفت: با این قانون جایگاه معلم تعریف شد و او در بستر سالم رقابتی قرار گرفت. کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با مطالعه دقیق در مسیر رفع گره‌های آموزش و پرورش حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بازگرداندن تربیت صفر تا شش ساله ها به نظام آموزش و پرورش و انتزاع آن از سازمان بهزیستی، تغییر لایحه ضعیف دولت وقت در زمینه رتبه بندی و رساندن رتبه بندی به سرمنزل مقصود از جمله تلاش‌ها برای ارتقای آموزش و پرورش است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امروز عنصر رقابت با رتبه‌بندی معلمان وارد آموزش و پرورش شده است، گفت: معلمان در ادامه بر کسب رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید