235673

پاک‌مهر در تذکر شفاهی:

اجرای رتبه‌بندی معلمان به آرزوی رویایی برای فرهنگیان تبدیل شده است

دنیای معدن: نماینده مردم بجنورد در مجلس با انتقاد از اجرای رتبه ‌بندی معلمان گفت: اجرای رتبه‌بندی معلمان به آرزوی رویایی برای فرهنگیان تبدیل شده است.

به گزارش دنیای معدن، سیدمحمد پاک مهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: گناه تعداد کثیری از معلمان خدمتگزاران نهضتی، شرکتی، قراردادی، خرید خدمت، مهدکودک و پیش دبستانی که سال‌ها عمر و جوانی خود را در مناطق محروم و دورافتاده کشور صرف نظام آموزش تعلیم و تربیت کردند چیست، چرا این نیروها بلاتکلیف هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است و آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: اوضاع دام، دامدار و کشاورز مساعد نیست، اوضاع معیشتی و نهاده‌های دامی دامداران به هیچ عنوان خوب نیست و دامدار و کشاورز از عدم پرداخت به موقع مطالبه خود گلایه دارند.

پاک‌مهر خطاب به وزیر صمت نیز با اشاره به کارخانه آلومینا و آلومینیوم جاجرم خراسان شمالی گفت: این تنها کارخانه تولید پودر آلومینای کشور و خاورمیانه بوده که ۲۰۰ کارخانه تولیدی دیگر را تغذیه می‌کند. متأسفانه این صنعت ممتاز و برتر کشور با ابرچالش‌هایی چون مشکل آب، برق، سوخت و اکسید روبرو است. آقای وزیر علیرغم درخواست‌های مکرر هیچ اقدام اثربخشی از ناحیه شما اتفاق نیفتاده و سرنوشت بیش از ۴ هزار اشتغال مستقیم با مشکل مواجه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید