235406

اعترافی که یک نماینده از آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان داشت

دنیای معدن- نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ۱۵ اشکال بر آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان وارد است و برخی از آنها به شدت نگران کننده است.

به گزارش دنیای معدن، احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز در تذکری به سرپرست وزارت رفاه و تعاون اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت کیان کرد ملایر بیش از ۲۰ سال است که در تولید مواد اولیه لاستیک فعالیت می کند و ۳۵ درصد نیاز کشور را تامین می کند منتها اخیرا یکی از هلدینگ های مرتبط با شرکت شستا دستورالعملی را ابلاغ کرده که به موجب آن خرید مواد اولیه تنها از مجموعه زیرمجموعه آن ها انجام شود و اگر در مناقصه هم مجموعه هایشان برنده نشوند قیمت را پایین بیاورند تا آن مجموعه برنده شود؛ این واقعا وهن قانون است.

وی ادامه داد: در این باره به سرپرست وزارت تعاون تذکر جدی می دهم که به بخش خصوصی و قانون احترام بگذارد. این موضوع را از طریق مبادی قانونی را پیگیری خواهیم کرد.

آزادی خواه در تذکر دیگری با انتقاد از دستورالعمل اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۱۵ اشکال بر آیین نامه اجرایی رتبه بندی وارد است و برخی از آنها به شدت نگران کننده است. مجلس ۲۵ هزار میلیارد تومان برای سال جاری و ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان برای سال گذشته اختصاص داده ولی آیین نامه اجرایی رتبه بندی اشکالات زیادی دارد و معلمان کد تخصیصی ندارند. چرا در اجرای رتبه بندی نارضایتی ایجاد می کنید؟

وی در پایان در تذکری به وزیر نیرو گفت: هر کشاورزی بلافاصله پس از یک لیتر اضافه برداشت با تشکیل پرونده قضایی نابود می شود اما عده ای در حوزه انتخابیه ام اقدام به کشت محصولات ممنوعه می کنند و هیچ برخوردی با آنها نمی شود و منابع آبی کشور در حال از بین رفتن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید