235500

رتبه‌بندی معلمان از شهریور به مهرماه افتاد؟

دنیای معدن: وزیر آموزش و پرورش در مورد زمان رتبه بندی معلمان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی، گفت: برگزاری برنامه ها در مکان های مقدسی مانند مشهد و در جوار آستان حرم مطهر رضوی، انرژی مضاعفی برای شرکت کنندگان در این مسابقات ایجاد می‌کند و باعث قدرت بخشیدن به ابعاد جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این مسابقات می شود.

او با اشاره به نام گذاری این مسابقات به نام “شهید ابراهیم هادی” گفت: این مسابقات فرهنگی و ورزشی، به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید “ابراهیم هادی” برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار شهدا و خصوصا این شهید هستیم.

او گفت: معلم های ورزشکار و پهلوان زیادی در آموزش و پرورش داریم که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می کنند و شعار “ما می توانیم” را تحقق بخشیده اند.

در پایان سخنان وزیر آموزش و پرورش، معلمان شرکت کننده در این مراسم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که این طرح از خواسته های وزارت آموزش و پرورش نیز است، اعلام کرد: در حال پیگیری این قانون و آماده سازی برای اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان رتبه بندی شوند و با انرژی مضاعف در کلاس های درس حضور یابند.

یکبار برای همیشه حرفه ای یاد بگیر!

شایان ذکر است، مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ، بعد از ۱۶ سال توقف از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز شده است و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید