231957

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه بویراحمد:

لایحه رتبه ربندی معلمان بزودی اجرا می شود

دنیای معدن- مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال بخشنامه اجرایی رتبه بندی معلمان در روزهای آینده خبرداد.

به گزارش دنیای معدن، "حسنعلی عزت خواه " در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت: در نشست مدیران کل که با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد آیین نامه اجرایی لایحه رتبه بندی معلمان مورد بررسی قرار گرفت که بخشنامه اجرای آن در روزهای آینده جهت تشکیل هیات های ممیزه ارسال خواهد شد.

وی اظهارکرد: آیین نامه اجرایی آن طوری تدوین شده که مورد رضایت عمومی همه فرهنگیان خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد زمان اجرای رتبه بندی معلمان را از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای این لایحه هم می‌تواند منجر به ارتقا کیفیت آموزشی شود و هم اینکه سطح معیشت معلمان و فرهنگیان را ارتقا دهد.

عزت خواه تصریح کرد: بخشنامه نقل و انتقالات نیز در روزهای آتی به استانها ابلاغ خواهد شد که لازم است با نهایت دقت قانونی نسبت به نقل انتقالات اقدام شود و هیچ نیروی تخصصی مورد نیاز در هیج منطقه ای  انتقال داده نشود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، وی توجه به نظم کاری در محیط آموزش وپرورش را یاداور شد و بیان کرد: انتظار می رود بر اساس آموزه های دینی همه ما نظم ،اخلاق و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و نسبت به تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی کوشا باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید