230129

پیگیر طرح رتبه‌بندی معلمان هستیم

دنیای معدن- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر اینکه پیگیر طرح رتبه‌بندی معلمان هستیم گفت: اردوگاه راهیان مکتب شهید سلیمانی با 100 اتاق و امکانات کامل در کرمان احداث می شود.

به گزارش دنیای معدن، رضا رضایی در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از همکارانش، همراهی سپاه با آموزش و پرورش را مایه دلگرمی دانست و گفت: امیدواریم عملکرد ما در پست و مسئولیتمان به گونه ای باشد که فردای قیامت در محضر شهدا شرمنده نباشیم و اینکه مدیونشان نباشیم مهمترین دستاورد زندگی ما می تواند باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی برآمده از بطن انقلاب است که همه فعالیت هایش در راستای تحکیم بنیان نظام تعریف می شود.

رضایی اظهار کرد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش در اختیار سپاه و بسیج برای انجام فعالیت های انقلابی است، اردوگاه راهیان مکتب شهید سلیمانی با 100 اتاق و امکانات کامل در کرمان احداث می شود.

رضایی ادامه داد: پیگیر طرح رتبه بندی معلمان هستیم که امیدواریم گامی در راستای عزت مندی بیشتر معلمان باشد و دیدار با خانواده معظم شهدا را هم از اولویت های کاری قرار داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت خیران با اولویت مناطق محروم برای مدرسه سازی و محرومیت زدایی مورد توجه است و پویش دانش آموزی "میلاد سردار" هم به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد ولادت شهید سلیمانی برگزار می شود چرا که مهمترین جایگاه برای تبیین مکتب شهید سلیمانی آموزش و پرورش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید