226831

120هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان

دنیای معدن- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان 120هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش دنیای معدن، 120هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اذربایجان شرقی، حامدصبوری در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور در ملکان با اشاره به تصویب این طرح در مجلس افزود: آیین نامه این طرح در وزارت آموزش وپرورش با کمک سازمان امور اداری واستخدامی در حال تهیه و تدوین است.

وی افزود:این طرح از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست ومابه التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

وی گفت:معلمان در این طرح به ۵ دسته آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم واستاد معلم طبقه بندی شده اند.

دراین مراسم نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد وافزود:این دانشگاه از بهمن امسال دانشجو پذیرش خواهد کرد.

سیدعلی موسوی با انتقاد از نبود مدرسه تیزهوشان در ملکان گفت:امسال ۸۵۰ نفر در این شهرستان درکنکور قبول شدند که ۴۱ نفرآن‌ها رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده اند.

وی افزود: متاسفانه نبود مدرسه استعداد‌های درخشان در این شهرستان موجب شده تا دانش آموزان  نخبه وتیزهوش مجبور به تحصیل در شهر‌های دیگر شوند که این موضوع مشکلات متعددی را هم برای اولیاء وهم برای دانش آموزان ایجاد کرده است.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با بیان اینکه دو نفراز قبولین کنکور دارای رتبه زیر ۱۰ کشور در رشته تجربی از آذربایجان شرقی است افزود: در کنکور امسال ۳۵ نفر از استان رتبه زیر ۱۰۰ و ۷۶۷ نفر رتبه زیر ۳ هزار را کسب کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید