226268

آغاز بررسی لایحه رتبه بندی در جلسه علنی امروز مجلس (۲۳ آذر ۱۴۰۰)

دنیای معدن- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» با دستور کار بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، نشست علنی سه شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» با حضور ۱۹۸ نماینده آغاز شد.

در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان (ارجاعی از جلسه علنی) و گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹، عملکرد ۶ ماهه سال جاری و پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵ تاکنون، گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار (اعاده شده از شورای نگهبان) از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت طرح اصلاح ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح استفساریه ماده ۴۸قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخش از مقررات مالی دولت در دستور کار امروز قرار دارد.

منبع: ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید