225461

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای حذف شرکت‌ های پیمانکاری تأمین نیروی کار

دنیای معدن- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی برای دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو ماده از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در ماده یک این طرح تمام کارکنان دولت و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه از طریق آزمون جذب می‌شوند و تمام شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی برای دستگاه‌ها حذف خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون در ماده ۲ این طرح نیروهای دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و سازمان‌ها و شرکت تابعه آنها به شکل قراردادی و رسمی جذب خواهند شد که ابتدا به صورت قراردادی این نیروها به کار گرفته و در صورت عملکرد مطلوبشان به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه با نیروهایی که جذب شده‌اند ابتدا یک قرارداد یکساله امضاء می‌شود و در صورت عملکرد مناسب نیروهای جذب شده این قرارداد به مدت دو سال دیگر تمدید می‌شود و پس از گذشت این سه سال عملکرد این نیروها در کمیته‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت تایید عملکردشان به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد و یا همکاری با آنها پایان خواهد پذیرفت.

وی افزود: لازم به ذکر است که در مورد نیروهایی که هم اکنون در دستگاه‌های دولتی به اشکال مختلف و قراردادهای مختلف مشغول به کار هستند در مواد بعدی این طرح تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید