237071

در بازدید مدیر HSEE ایمیدرو از معدن طلای هیرد و آهن حنار صورت گرفت:

پیش ممیزی معدن و کارخانه هیرد در بازدید مدیر HSEE ایمیدرو، پیش ممیزی معدن و کارخانه طلای هیرد در حوزه ایمنی و بهداشت انجام شد

دنیای معدن: ولدخانی؛ مدیر ایمنی و بهداشت ایمیدرو به همراه مدیر HSEE ایمپاسکو از معدن طلای هیرد بازدید و پیش ممیزی معدن و کارخانه صورت گرفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ولدخانی در این بازدید عملکرد سرمایه گذار معدن طلای هیرد در حوزه ایمنی و بهداشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به گذشت زمان کوتاه از بهره برداری کارخانه طلای هیرد فعالیت های خوبی در حوزه HSEE صورت گرفته که جلوتر از عمر طرح می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی خانه بهداشت کارگری، استقرار پزشک و پرستار و همچنین ساختار سازمانی HSEE در این کارخانه، بیان کرد:  اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی قابل قبول است و در بخش های آموزش، استقرار سیستم ها و تهیه دستورالعمل ها در حال انجام است که اثر بخشی این اقدامات در ممیزی آینده دیده خواهد شد.

مدیر ایمنی و بهداشت ایمیدرو  اظهار امیدواری کرد: با همراهی مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و تلاش بیشتر سرمایه گذار در سال آینده در اولین ممیزی این طرح در جایگاه خوبی قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید