229525

کسب نشان بلورین D۱

جایزه ملی مدیریت منابع انسانی توسط سازمان ایمیدرو

دنیای معدن: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) موفق به کسب نشان بلورین D1 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی شد. ایمیدرو این جایزه را در ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی کسب کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

آئین اختتامیه این رویداد، همزمان با اعطای جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی به سازمان های رهسپار تعالی اهدا شد که ۲۴۷ شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی در این جایزه شرکت کردند و ۴۴ شرکت موفق به کسب تندیس به تناسب سطح بلوغ منابع انسانی در آن شدند.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز پس از بازطراحی فرآیندهای حوزه منابع انسانی براساس استاندارد ۳۴۰۰۰ ، تکمیل اظهارنامه و همچنین ارزیابی ها و جلسات کانونی با کارکنان که توسط تیم ممیزی این استاندارد در سال جاری صورت پذیرفت توانست برای اولین حضور در این استاندارد در سال ۱۴۰۰ در جایگاه شانزدهم قرار گیرد و نشان بلورین D1 را کسب کند.

شایان ذکر است که تقسیم بندی امتیازات در استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، به گونه ای است که ۲۰۰۰۰ امتیاز آن به سطوح بلوغ فرآیندی و ۱۴۰۰۰ امتیاز آن نیز بررسی نتایج و نگرش های کارکنان در خصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی از جمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت، سلامت و بهداشت روانشناختی، اعتیاد به کار و … تعلق دارد. که طی پنج دوره ارزیابی شرکت ها بر این اساس ، این استاندارد مهمترین رویداد مدیریت منابع انسانی و اصلی ترین معیار برای سنجش و بهبود فرآیندهای این حوزه است که طی این چند سال، شرکت ها و سازمان های بزرگی که در حوزه های فولادی و معدنی، بانکی، بیمه ای، دارویی، نفت و گاز، تلکام و ... فعالیت می کنند فقط توانسته اند نشان سیمین B2 را کسب کنند.

در این میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با توجه به نقشه راه منابع انسانی خود پروژه هایی برای سال ۱۴۰۱ تعریف کرده و امیدوار است در سال آتی سطح بلوغ فرآیندهای خود را ارتقا داده و توسعه منابع انسانی را بعنوان یکی از ماموریت های اصلی خود به بهترین شکل اجرا کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید