224551

بازگشت به تولید ۲ شرکت تولید سیمان در فیروزکوه با حدود ۷۰۰ نیروی کار در پی ورود مدعی العموم

دنیای معدن: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از بازگشت دو شرکت تولید سیمان در فیروزکوه به چرخه تولید با پیگیری دادستانی و در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در راستای حمایت از چرخه تولید، از شرکت تولیدی «سیمان فیروزکوه» (سهامی عام) و شرکت «سیمان فراز» که در پی قطع گاز با مشکل مواجه شده بودند، بازدید کرد.

رضایی در حاشیه این بازدید و در گفت وگویی از اتصال گاز این دو واحد تولیدی با پیگیری مدعی العموم خبر داد و عنوان کرد: در شرکت تولیدی «سیمان فیروزکوه» و شرکت «سیمان فراز» به ترتیب هر یک ۳۶۰ و ۳۰۰ کارگر به طور مستقیم و چند صد نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار هستند و میزان تولید هر یک از این شرکت ها روزانه حدود چهار هزار تن سیمان است. بیشتر بخوانید: احیای دو واحد تولیدی مجتمع فولاد بیجار گروس و کشتارگاه طیورآمین فیروزه در استان کردستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات واصله، اداره گاز فیروزکوه نسبت به قطع گاز هر دو شرکت مذکور اقدام کرده بود که این اقدام، سبب تعطیلی این دو شرکت و اعتراض مدیران آن ها به دادستانی شد.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از چرخه تولید، از این دو شرکت بازدید به عمل آمد و ضمن استماع مشکلات مدیران این واحد های تولیدی نسبت به اتصال گاز این دو شرکت ها در کمتر از ۲۴ ساعت اقدام شد.

رضایی در پایان بر پیگیری مشکلات این واحد های تولیدی تاکید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید