224335

دنیای معدن خبر می دهد؛

گاز بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران قطع شد

دنیای معدن: گاز کارخانه سیمان ایلام به عنوان بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران قطع شد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت گاز ایلام امروز گاز کارخانه سیمان ایلام به عنوان بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران را قطع کرد.

کارخانه سیمان ایلام با ظرفیت تولید روزانه ۵ هزار و ۳۰۰ تن کلیکر و سیمان بزرگترین واحد تولیدی در غرب کشور است و نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال استان دارد.

در همین ارتباط علی محمد عزیزی رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان اظهار کرد: قطع گاز شرکت سیمان ایلام در این شرایط بحران به هیچ شکل قابل قبول نیست.

وی افزود: در گام نخست باید گفت صنعت سیمان به عنوان یکی ازبزرگترین جامعه های صنعتی استان در شرایط کنونی در حال فعالیت و تولید محصول است تا تجلی کننده شعار پر معنای مقام معظم رهبری بوده و جهشی بر تولید کلی کشور داشته باشد.

رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام عنوان کرد: منتفع شدن مستقیم نزدیک به ۷۰۰ خانوار به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیر مستقیم از محل تولید و فعالیت این شرکت بزرگ نکته دیگری است که باید بدان توجه ویژه داشت، اگر کوره های این کارخانه سرد شوند، گرمای زندگی این تعداد خانوار از بین می رود.

عزیزی اضافه کرد: نکته دیگری که اهمیت آن خیلی بیشتر است، فعالیت کارخانه سیمان در شرایطی است که دشمنان با تحریم های ناجوانمردانه عرصه را برای فعالیت و تولید ملی بسته اند و باید گفت تولید در شرایط کنونی نوعی جانفشانی و ایثار است.

وی تصریح کرد: در چنین وضعیتی باید مدیران دستگاه های اجرایی دست در دست هم دهند تا چرخ تولید کارخانه های تولیدی که منبع درآمد و امید هزاران نفر است، بچرخد و حرکت متوقف نشود.

رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام عنوان کرد: کارخانه سیمان به عنوان یکی از بزرگترین مشترکان شرکت گاز استان است و این شرکت تمامی بدهی های گذشته خود را به رغم همه مشکلات پرداخت کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید