240818

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری ایمیدرو در خراسان جنوبی

دنیای معدن: استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان تأکید کرد.

به گزارش دنیای معدن، جواد قناعت، دیروز یکشنبه ۲ بهمن در دیدار معاون ایمیدرو اظهار کرد: سرمایه گذاری ایمیدرو در استان، بهره برداری از ظرفیت های معدنی را شتاب می بخشد.

وی تصریح کرد: ایمیدرو می تواند با سرمایه گذاری در راستای احداث کارگاه های تولید گوهر سنگ ها و تراش سنگ های قیمتی در سطح استان، در ذخایر غنی این ظرفیت در خراسان جنوبی، ارزش افزوده ایجاد کند.

 استاندار با اشاره به مصوبات نشست های قبلی استان با ایمیدرو، اظهار کرد: از مجموعه ایمیدرو بخاطر همکاری و ورود به موضوع احداث پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان تشکر کرد.

قناعت یادآور شد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می تواند با مشارکت در ایجاد واحدهای فرآوری معدنی، در حوزه معادن کم نظیر خراسان جنوبی، به توسعه منطقه کمک کند.

مقدم علی، معاون ایمیدرو نیز از حجم سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان خراسان جنوبی خبر داد و بر توسعه این سرمایه گذاری ها تأکید کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همراه بود، راهکارهای همکاری چند جانبه ایمیدرو در سطح استان برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی، انجام مطالعات گسترده تر در حوزه معادن جدید و تحقق مسئولیت های اجتماعی این هلدینگ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید