243504

حضور شرکت چادرملو در اولین نمایشگاه کارآفرینی یزد

دنیای معدن: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین نمایشگاه و رویداد کارآفرینی و دانش‌بنیان یزد که به‌منظور رفع موانع اشتغال فارغ‌التحصیلان و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مستقیم کارجویان و شرکت‌ها، در دانشگاه یزد برگزار گردید حضور یافت .

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی چادرملو،  حضور در این رویداد با اهداف استفاده از ظرفیت‌های قابل‌استفاده دانشگاه در راستای تولید اشتغال و ثروت افزایی، بهبود گفتمان کارآفرینی در فضای دانشجویی و ایجاد امید در دانشجویان، تشکیل تیم‌های کارآفرینی دانش‌بنیان با محور نیازهای جامعه، تقویت تیم‌ها، ارزیابی و انتخاب برگزیدگان جهت استقرار در مراکز رشد استان و بررسی تیم‌های شاخص صورت گرفت، با معرفی مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) به‌عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی این شرکت در راهبری سیاست‌های حوزه نوآوری و دانش‌بنیان همراه گردید .

کارشناسان نوچاد بطور فعال با حضور در غرفه چادرملو، اقدام به معرفی و ارائه اطلاعات و افزایش آگاهی افراد در زمینه محصولات شرکت، ارائه فرصت‌های شغلی سازمان به دانشجویان آینده‌نگر، برقراری ارتباط مستقیم کارجویان، دانش‌آموختگان و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه فعالیت‌های شرکت، برگزاری پنل سخنرانی نمودند.

این رویداد از 9 الی 14 اردیبهشت در محل دانشگاه یزد برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان، و فعالان حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان قرار گرفت .

 

دیدگاهتان را بنویسید