240724

تاکید رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تقویت بعد معدنی شرکت گل گهر

دنیای معدن: رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به استراتژی تقویت بعد معدنی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر تاکید کرد.

به گزارش دنیای معدن ، وجیه اله جعفری، درنشست کارگروه کنترل مدیریتی شرکت معدنی وصنعتی گل گهر افزود: تنوع محصول ازجمله مواردی است که شرکت معدنی وصنعتی گل گهر باید قطعا در تدوین استراتژی های خود آن را مدنظر قرار دهد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی، توجه به حوزه های اکتشاف، زیرساخت و تامین مواداولیه از دیگر مواردی است که این شرکت باید در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت به آن توجه کند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز در این نشست به ارائه استراتژی ها، چشم انداز و اهداف کلان این شرکت پرداخت.

ایمان عتیقی، کمبود سنگ آهن، تامین انرژی (گاز و برق) و مازاد عرضه گندله در کشور را ازجمله مشکلات پیش روی تولید فولاد عنوان کرد و افزود: توسعه فعالیت های اکتشافی و تامین سنگ آهن، زیرساخت تامین انرژی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تنوع حوزه های کسب و کار، توسعه فناوری معدنکاری و توسعه زیرساخت های مدیریتی برخی از استراتژی های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر هستند.

دراین نشست که باحضور اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و همچنین مدیران شرکت معدنی وصنعتی گل گهر، شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران برگزار شد، چالش ها و راهکار های بهبود استراتژی ها و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید