240434

در پایان ۹ ماه امسال؛

تولید گندله «کچاد» ۷ درصد رشد پیدا کرد

دنیای معدن: در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال جاری، دو میلیون و ۹۵۲ هزار و ۵۰۱ تن گندله تولید شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۷ درصدی است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از فلزات آنلاین، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه نخست امسال توانست عملکرد مناسبی در تولید و فروش انواع محصولات خود به ویژه گندله، شمش و آهن اسفنجی برجای بگذارد. این در حالی است که فولادسازان کشور به دنبال رکود نسبی حاکم در بازارهای جهانی و قطعی گاز طی روزهای اخیر، با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند.

رشد ۱۷ درصدی تولید آپاتیت

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته است در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۹۶ تن کنسانتره تولید کند. این شرکت در مدت مشابه سال قبل توانسته بود هشت میلیون و ۳۴۹ هزار و ۲۶۵ تن کنسانتره تولید کند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه امسال، موفق به تولید ۵۱ هزار و ۷۷۳ تن آپاتیت شد که این میزان حاکی از رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت طی همین مدت در سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۴ هزار و ۱۰۱ تن آپاتیت تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال جاری، دو میلیون و ۹۵۲ هزار و ۵۰۱ تن گندله تولید شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۷ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، دو میلیون و ۷۶۴ هزار و ۶۸ تن گندله تولید کرده بود.

«کچاد» در ۹ ماه امسال، یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۲۰۹ تن آهن اسفنجی تولید کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال، ۱۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، موفق شده بود یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۲۴۹ تن آهن اسفنجی تولید کند.

تولید شمش فولادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه امسال، به ۹۰۸ هزار و ۳۶۶ تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۹ درصد رشد داشته است. چادرملو طی ۹ ماه سال قبل، ۷۵۹ هزار و ۴۳۰ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

چادرملو در ۹ ماه سال جاری توانست در نیروگاه خود، دو میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۲۴ مگاوات ساعت برق تولید کند.

مجموع تولید چادرملو در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۱۲ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۵۸۲ تن رسید. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۱۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۱۳ تن محصول تولید کرده بود.

فروش شمش چادرملو ۶۱ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که چهار میلیون و ۷۳۸ هزار و ۴۸۵ تن کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ به فروش رسیده است. چادرملو در مدت مشابه سال قبل توانسته بود پنج میلیون و ۹۸۹ هزار و ۲۹۵ تن کنسانتره به فروش برساند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۶۰ هزار و ۹۹۰ تن آپاتیت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت طی همین مدت در سال پیش، ۵۷ هزار و ۴۱ تن آپاتیت فروخته بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه امسال، یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۱۸۶ تن گندله فروخته شد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۵۱ تن گندله فروخته بود.

«کچاد» در ۹ ماه سال جاری، موفق شد ۱۳۴ هزار و ۷۱۲ تن آهن اسفنجی به فروش برساند. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود حدود ۱۶۸ هزار و ۸۳ تن آهن اسفنجی بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۶۹۱ هزار و ۸۱۵ تن شمش فولادی در بازار داخلی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، از رشد ۶۱ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۲۸ هزار و ۴۲۲ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد.

چادرملو در ۹ ماه سال جاری توانست هفت هزار و ۲۲۹ تن نرمه گندله را در بازار داخلی به فروش برساند.

مجموع فروش داخلی چادرملو در ۹ ماه سال جاری، به ۱۱ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۱۳ تن رسید. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، توانسته بود ۱۲ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۵۶۳ تن محصول بفروشد.

چادرملو در ۹ ماه امسال توانسته است ۲۰۵ هزار و ۴۲۲ تن شمش فولادی را در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، موفق به فروش صادراتی ۲۶۲ هزار و ۹۲۹ تن شمش فولادی شده بود.

مجموع فروش شمش فولادی «کچاد» در ۹ ماه سال جاری، به ۸۹۷ هزار و ۲۴۷ تن در بازارهای داخلی و صادراتی رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال، حاکی از رشد ۳۰ درصدی است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، موفق به فروش ۶۹۱ هزار و ۳۴۱ تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی شده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی چادرملو در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۱ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۳۵ تن رسید. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، توانسته بود ۱۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۴۹۲ تن محصول بفروشد.

رشد ۴۶ درصدی درآمد شمش فولادی «کچاد»

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش کنسانتره، ۱۳۱ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال درآمد کسب کند. چادرملو در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ موفق شده بود از محل فروش کنسانتره، ۱۷۵ هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

چادرملو طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی از فروش آپاتیت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۲۳ درصد رشد داشته است. این شرکت طی همین مدت در سال قبل، یک هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال درآمد از محل فروش آپاتیت به دست آورده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱ از فروش گندله، ۳۶ هزار و ۶۵۰ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال درآمد حاصل شد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل از فروش گندله، ۴۹ هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

«کچاد» در ۹ ماه سال جاری، موفق شد ۱۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال آهن اسفنجی به فروش رساند. این شرکت در ۹ ماه پارسال، ۱۳ هزار و ۶۲۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال آهن اسفنجی فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۹۸ هزار و ۹۷۰ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریالی از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۵۳ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریالی از محل فروش شمش در بازارهای داخلی کسب کند.

گفتنی است که «کچاد» در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۵۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش نرمه گندله در بازارهای داخلی کسب کند.

مجموع درآمد چادرملو از فروش محصولات در بازار داخلی در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۲۷۹ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال رسید. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۲۹۴ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد.

چادرملو در ۹ ماه امسال، توانست به درآمد ۲۹ هزار و ۵۶ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریالی از فروش شمش فولادی در بازارهای صادراتی دست یابد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته توانسته بود از محل صادرات شمش، درآمد ۳۴ هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریالی داشته باشد.

جمع درآمد «کچاد» در ۹ ماه سال جاری بابت فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی، به ۱۲۸ هزار و ۲۶ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۶ درصد رشد یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۸۷ هزار و ۵۴۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریالی از فروش شمش در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

مجموع درآمد چادرملو در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۳۱۰ هزار و ۸۱۲ میلیارد و هفت میلیون ریال رسید. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۳۰ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال درآمد به دست آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید