240272

امام جمعه کرمان در مراسم بزرگداشت سردار دلها که توسط شرکت گهرزمین برگزار شد عنوان نمود:

روحیه شهید سلیمانی مملو از اخلاص و خداترسی بود

دنیای معدن: سلیمانی عصر روز گذشته مراسم بزرگداشتی توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین و با حضور برخی مسوولین استانی و شهرستانی در سایت این شرکت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تشکر از مجموعه گهرزمین به دلیل برگزاری این مراسم، با اشاره به این نکته که «شهید قاسم سلیمانی از دیدن اشک یتیم و مظلوم متلاطم می‌شد که این موضوع نشان دهنده روحیه والای ایشان بود»، عنوان نمود: روحیه شهید حاج‌قاسم سلیمانی؛ مملو از اخلاص و خداترسی بود. در واقع ایشان نگاه‌های بلند و والایی داشتند که همین ویژگی‌ها سبب شد نامش ماندگار و جاودان شود.

امام‌جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اهمیت تلاش و کوشش در انجام هر امری گفت: رمز موفقیت در هر کاری توسعه، تکمیل و پیشرفت است. زمانی می‌‌توان گفت پیشرفت وجود دارد که از هر لحاظ توسعه یافته‌ باشیم. این در حالی است که پیشرفت؛ نتیجه نهایی هر کاری است و کشوری سربلند است که مسیر پیشرفت و توسعه را به خوبی طی نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مجموعه گهرزمین مثل همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را به خوبی سپری نماید؛ به گونه‌ای که دیگران در علم و فناوری نیازمند کشور شما باشند و این موضوع قطعا شدنی است.

photo_2023-01-02_15-21-30

مدیرعامل گهرزمین:

 *رشادت های شهید سلیمانی فراموش نشدنی است*

همچنین مدیرعامل گهرزمین در این مراسم، ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص مقام شامخ سردار دل‌ها گفت: شهید حاج‌‌قاسم سلیمانی شخصیت محبوب و وارسته‌ای داشتند و همواره با جدیت پیروی از مقام‌معظم‌رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دادند.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید سلیمانی در دوران دفاع‌مقدس گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی یکی از محورهای اساسی و اصلی در دوران دفاع‌مقدس به خصوص در عملیات‌های فتح‌المبین، کربلای ۵، مرصاد و ... بودند.

مدیرعامل گهرزمین با بیان اینکه شهید سلیمانی از روحیه والایی برخوردار بودند، افزود: ایشان با وجود آنکه در دوره‌های مختلف جنگ با دشمن؛ دوستان زیادی را از دست دادند، اما مردانه و به صورت شبانه‌روزی از میهن اسلامی و مردم کشورمان دفاع و پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه «خوشبختانه امروز کشورمان ایران در حوزه نظامی پیشرفت‌های چشمگیر و قابل‌توجهی داشته است»، گفت: همانگونه که می‌دانید در دوران دفاع‌مقدس بسیاری از کشورها از لحاظ نظامی به کشور عراق کمک می‌کردند تا ایران شکست بخورد، اما امروز ایران اسلامی بدون اینکه حتی یک وجب از خاکش توسط دشمن تسخیر شود؛ سرافراز، محکم و پایدار ایستاده است.

در پایان این مراسم، یکی از مداحان اهل بیت(ع) در وصف شهید سلیمانی به مدیحه سرایی پرداخت.

 

دیدگاهتان را بنویسید